U bevindt zich hier: Home / Branches / Hospitality, Events & Facilitair Management

Hospitality, Events & Facilitair Management

Geen branche is zo wisselend qua personele inzet als de Hospitality- en Evenementenbranche. Centrale Planning ondersteunt deze branche met innovatieve softwareoplossingen en regelt de communicatie, planning en urenregistratie van alle betrokken partijen zoals opdrachtgevers, personeelsleveranciers, uitzendkrachten en freelancers.

De hospitality- en evenementenbranche is zo veranderlijk als het weer en geen dag is hetzelfde. Dat zorgt voor een wisselende behoefte aan de inzet van medewerkers. Zo kan een grote evenementenlocatie de ene dag geen extra krachten nodig hebben en er de volgende dag behoefte zijn aan 200 extra mensen. Wij weten als geen ander hoe wisselend deze behoefte op korte termijn is en hoe snel alles in deze branche gaat. Naast een eigen pool van medewerkers wordt meestal met (meerdere) externe personeelsleveranciers gewerkt. Voor zowel de horeca, festivals, catering, logistiek en facilitaire diensten is een wisselend aantal mensen nodig. Probeer dan nog maar eens het overzicht te behouden én een kwalitatief hoogstaand evenement neer te zetten, met de juiste mensen op de juiste plek. Tegen een aanvaardbare kostprijs.

Oplossingen voor de hospitality- en evenementenbranche

Centrale Planning ondersteunt de hospitality- en evenementenbranche met een innovatief workforce managementsysteem en gastgerichte service. Hierin regelen we de communicatie, planning, urenregistratie en facturatie van alle betrokken partijen. Bovendien leert ons systeem snel de unieke kwaliteiten per werknemer te categoriseren. Daardoor wordt het een stuk gemakkelijker om beschikbare werknemers met de gevraagde competenties en ervaring snel te vinden en in te zetten.

Personeelstekort – oplossingen

Na de pandemie is er een enorm gebrek aan personeel ontstaan binnen deze branche, waardoor de personeelskosten enorm zijn gestegen en de evenementlocaties, hotels en cateraars gedwongen zijn om met veel verschillende uitzendbureaus en freelancers tezamen te werken om een kwalitatief evenement te kunnen neerzetten. Dit zorgt voor veel administratieve last en kosten en beïnvloed de haalbaarheid om het evenement rendabel te organiseren.

Centrale Planning is er om onze opdrachtgevers en alle andere partijen op dit gebied te ontzorgen en diensten op de juiste manier te verdelen.  De administratie wordt zo klaargezet na het accorderen van de uren dat iedere partij weet wat hij of zij mag factureren. Dit kan overigens ook geautomatiseerd worden. Hiermee krijgen onze relaties meer grip op haar interne- en externe arbeid en kosten.

Binnen de Hospitality- en Facilitaire branche zetten wij onderstaande oplossingen in:

  • WFM-software
  • Personeelsplanning en urenregistratie software
  • MyAmbassador Referral Recruitment
  • Tijdregistratieklokken
  • Automatisch roosteren middels templates
  • Centrale planning App en webportal
  • UZB Module (Uitzendbureau Module)
  • Clock app
  • Zelfroosteren
  • Koppelingen met salarissystemen zoals Afas, Unit3, ADP Nmbrs, Winsalar etc.
  • Koppelingen met Reserveringssystemen zoals Yesplan, Ovatic, Artifax, EP etc.
  • MS Power BI

Bedrijven en organisaties die wij ondersteunen:

 

CENTRALE PLANNING

Besparing van tijd en
kosten

Ben je benieuwd hoe Centrale Planning je kan helpen met het besparen van werk en kosten?

CONTACT

Liever persoonlijk
contact?

Liever niet via een formulier? Stuur ons dan een e-mail.

Stuur ons een bericht en we nemen zo snel als mogelijk contact met je op.

Contact cta formulier